Dansbanan i Täfteå

Hej söta vänner!

Då var det Tisdag igen och jag har nu  sett på dansbandet i Täfteå ett par gånger på Tv och jag tycker de som är med i programmet är ett gäng sköna typer.

De är bara sig själva.

När serien slutar att visas på tv kommer jag att sakna dem.Jag får mig ett gott skratt varje gång jag ser programmet.

Jag bor inte långt ifrån dansbanan och jag har varit dit och dansat.Det är fint i Täfteå.

Önskar alla en underbar Tisdag.Var rädd om varandra och tänk med hjärtat.

Varma kramar från Marie

 

 

 

 

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. anna
    Mar 01, 2011 @ 22:12:29

    Bra program

    Svara

  2. sussi
    Mar 03, 2011 @ 14:07:12

    Härliga människor men udda

    Svara

  3. Peter
    Mar 03, 2011 @ 20:45:55

    Udda var ordet

    Svara

  4. Monicka
    Mar 05, 2011 @ 08:30:29

    Busiga människor och en del korkade må jag säga

    Svara

Lämna en kommentar