Måndag 15 Juni 2009

  Hej från ett regnigt Umeå!

 

I dag har jag gjort bort att handla det mesta inför Midsommar.

Ska bara handla lite till på Torsdag.

Jag köpte en fin klänning som jag ska ha på mig på Midsommar också idag.

Jag och några vänner ska till en stuga utanför stan och fira.

Det blir nog att vara inomhus för det blir nog skitväder.

Tur vi ska äta och dricka gott iallafall.

Tror jag struntar att vara kvar i Norrland och far till bekanta

i Smögen för där ska det bli bra väder har jag hört.

Vem vet som händer vars jag hamnar…….

 

Ha en underbar dag friends.

Må så gott.

Kram från Marie

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. H. J.
    Jun 15, 2009 @ 17:39:05

    Oj ! Lång resa…….

    Svara

Kommentera

