Söndag 14 Juni 2009

 

 

 

 

Hejsan friends!

Hörde en bra låt på radion i dag och det var länge sedan jag hörde den nu.

Nu sjunger Anders Fernette den.Den är så nice .

 
 
Så här lät den förut….Nice!
 
 

 

Det regnar här idag och jag passar på att baka bullar.

De jäser nu så då bloggar jag jag lite.

Jag funderar på vad det ska bli för väder på Midsommar

och jag tror det blir regn (som vanligt).

 

Nu orkar jag inte blogga mera , ska tillbaka till mina bullar.

Ha en underbar Söndag.

Må så gott.

Kram från Marie

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. H. J.
    Jun 14, 2009 @ 13:38:07

    Det skulle väl bli bättre väder till midsommar, något varmare tror jag, vi får hoppas ! Ha en fin söndag ändå……

    Svara

Kommentera

