Lördag 13 Juni 2009

 

 

Är så proppmätt nu så jag knappt kan gå.

Har faktiskt lite ont i magen .

Tänk att det finns ingen spärr på mig när jag äter spagetti och köttfärssås.

Jag kan äta tills jag svimmar verkar det som.

Det är enda maträtten som jag kan äta tills jag nästan kräks.

Att jag är besatt av spagetti det vet alla som känner mig.

Tur att jag inte äter den maten varje dag för då vägde jag nog 200 kg.

Det blir då inge lördagsgodis för mig ikväll.Bara vatten och ett äpple.

 

Fick de här roliga/fräna bilderna i ett mail idag.

 

Detta är en utetoa i Houston, Texas:


Så, nu har vi sett UTSIDAN,

Men kolla in INSIDAN:

Toan är helt gjord av enriktningsglas!
INGEN kan se utifrån och in,
Men när du sitter där känns det som alla kan kika in!

Målad badrumsgolv!!
Föreställ dig att du är på fest, på den tionde våningen av ett höghus.
Och du måste på toa.
du öppnar badrums dörren…….
Se upp! Golvet ÄR bara färgat!!
Hålla andan?
Scrolla sakta ner…..
 
Skulle du våga gå in??

Jag vet inte om jag skulle gå in, kanske.

 

Det här är en takmålning i ett rökrum:

Jag ska nog tänka på denna bild nästa gång jag

feströker, ska nog sluta med det nu…..

Läskig bild med prästen som står där med bibeln och “mässar”.

 

 

Ha en underbar Lördag och kram från Marie !

Må så gott !

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. H. J.
    Jun 13, 2009 @ 18:30:27

    Hahaha, detsamma Marie, var rädd om lilla magen vettja ! Kramar !

    Svara

Kommentera

