Onsdag 10 Juni 2009

 

Hej från ett regnigt Umeå!

 

Fy vilket dåligt väder det är idag.

Tur att jag och en god vän ska på bio i kväll.

Funderar på att se Terminator – Salvation.

 

Gissa vem jag träffade i dag .

Jo ,polisen som stoppade mig som jag berättade om i min blogg förut en dag.

Vi träffades på affären i dag och när jag stod i kön och skulle betala är det

någon som knackar mig på axeln och säger:

Hej Marie!

Jag vände mig om och där stod han med det underbara leendet .

Att han kom ihåg vad jag hette det var kul.

Vi surrade en sund och han verkar verkligen vara en trevlig kille.

Han är jätte söt måste jag också säga.

 

 

Ha en underbar Onsdag och grattis till alla som tar studenten idag.

Kram från Marie 

Kommentera

